Mayonis Pun Boleh Kalau Nak Cantikkan Kulit!

Selalu kalau orang nak makan sandwich atau burger, mesti akan letak mayonis baru sedap betul tak?  Percaya tak korang ade jugak orang gunakan mayonis untuk cantikkan kulit?  Ehh boleh ke kalau pakai mayonis aje?

Image result for mayonis



Sebenarnya boleh aje gais, sebab mayonis dapat membantu mengatasi masalah-masalah seperti:


1.  Lembabkan kulit
Kandungan mayonis mampu  lembabkan sel kulit yang kering dan nampak awet muda.  Sapu aje mayonis kat muka sebelum korang tidur.
                                         Image result for hijab sapu kulit


2.  Kulit lutut kasar
Sapu mayonis kat kawasan bermasalah dengan lembut, ini akan hilangkan sel kulit mati dan hasilnya kulit jadi lebih lembut tau.


3.  Kulit terbakar
Kalau terdedah kepada matahari terlalu lama, konfem kulit akan terbakar betul tak?  Nak rawat senang aje, sapu mayonis kat kawasan kulit terbakar tu ye.



                                       Image result for hijab kulit terbakar


4.  Masalah sel kulit mati
Sel kulit mati pun boleh hilang tau kalau sapu mayonis ni.  Sapu dan biarkan selama 15 minit, lepas tu bilas dengan air dan tepuk wajah dengan lembut.


5.  Kelemumur
Ini sebagai info tambahan aje ye.  Kalau ada kelemumur selalu tu guna aje mayonis dengan sapu kat kulit kepala dan biar beberapa minit.  Lepas tu bilas dengan air bersih.
                                            Image result for hijab garu kepala


Selain tu, buat korang yang tak selesa nak gunakan mayonis atau ada alahan pada telur bolehlah consume Dianz Vitamin.  Dianz Vitamin membantu korang dalam mengatasi masalah kulit agar kulit korang kembali kelihatan peloles.  Dengan syarat kenala konsisten consume tau! 

                                             Image result for dianz vitamin premium


Buat korang yang ada masalah-masalah kat atas tu, rajin-rajinla cuba tips-tips ni.  Tak rugi pun sebenarnya, sebab mayonis kan sekarang ni murah di pasaran.  Lepas ni lagi senangla korang nak dapatkan kulit peloles betul tak? 

Comments