Macam Ni Rupanya Selebriti Korea & Jepun Jaga Kulit.

Selalu petang-petang duk tengok drama Korea & drama Jepun, tak rasa jeles ke bila tengok kulit heroin-heroin diorang?  Of course jeles betul tak?  Sebab kulit diorang cerah, halus, gebu, peloles dan cantik pulak tu.  Kita ni, hurm mampu tengok ajela.  Sebenarnya jangan tengok aje, sebab kita boleh jugak follow macam mana cara diorang jaga kecantikan kulit diorang tau!

Image result for japan hijab
Gambar Hiasan


Cuba korang amalkan tips-tips ni:

1.  Minum teh hijau
Gadis-gadis Korea dan Jepun selalu masukkan diet teh hijau sebagai minuman harian diorang.  Minum 2 gelas sehari pun da cukup.  Actually meminum teh hijau mampu bebaskan kulit dari jerawat sebab teh hijau bersifat antioksidan.
                                               Related image

2.  Produk pencuci wajah yang sesuai

Pakai produk pencuci wajah yang sesuai dengan kulit korang.  Orang Korea dan Jepun banyak pakai cleansing oil untuk bersihkan kesan solekan kat wajah tu.  Dan korang pun dapat kawal tahap sebum kat muka tau.


3.  Guna penyegar wajah
Penyegar wajah mampu bersihkan sel-sel kulit mati kat wajah.  Orang Korea dan Jepun guna jari aje sapu penyegar wajah kat wajah diorang tau untuk penyerapan lebih hebat.


                                          
Image result for hijab mirror

4.
  Lakukan senaman wajah
Selebriti Korea dan Jepun amalkan senaman wajah dengan menyebut 'Ma Me Mu Mi Mo' sebanyak 10 kali untuj kuatkan otot muka dan bibir ye.


5.  Urutan wajah
Urutan wajah yang betul dapat kembalikan kesegaran dan keserian wajah.  Selain tu jugak, peredaran darah akan jadi lebih lancar dan memberikan oksigen yang padu dan serlahkan ketegangan pada wajah.
                                           Image result for hijab urut wajah


Kalau korang rasa leceh nak amalkan tips-tips ni, korang boleh memilih untuk consume Dianz Vitamin tau.  Sebab pengambilan Dianz Vitamin secara konsisten mampu mengembalikan tona warna kulit wajah korang agar menjadi lebih cerah dan menyelesaikan masalah kulit wajah korang dengan mudah dan berkesan. 


                                                      Image result for dianz vitamin premium


Kesimpulannya, korang kenala stick selalu dalam nak amalkan tips-tips ni kalau korang nak dapatkan kulit secantik selebriti Korea & Jepun.  Mana tau silap hari bulan korang sendiri lebih Korea/Jepun dari selebriti negara diorang sendiri. 

Comments